Sunday, July 8, 2012

i'm the big girl !


ehem ,
dah berkurun aku tak menulis meraban memaki kat blog nie ken . busy la katekann.*busy la sgt. >,< 
actually life aku macam biase berjalan sebab aku nie seorang yang tak pernah ambik port ape yang jadi .. but lately , aku mudah terasa,ye! mudah sangat sangat ! aku tak tahu kenape..dulu myb aku jenis yang even orang gurau kasar pun aku diam buat dengar tak dengar ja. tapi sekrg ,hah even sikit gua akan sentapppp ! sebab tu la kot sekarang aku asyik pening and muntah . kena sumpah kot >,<

dua minggu nie mood aku agak kurang stabil. dunno why...but ,ade satu benda yang buat aku gila sedar and terharu. eheeh,first time dalam hidup aku bila  dengar mama cakap kat cousin aku macam nie , 

ezy nie dari kecik lagi die nak ayah tapi tak dapat.. apa dia nak semua dia tak dapat . tapi nasib la dia nie bersabar.

dalam hati , eh,mana mama tau? nangis terus ! terharu okey,at least momma nampk la jugak kebaikan aku niee..hahah..dari kecik aku di besarkan dengan kepayahan and kekurangan.so aku agak pelik bile tengok manusia yang tak reti bersyukur dengan apa yang diorang ade..plisss oke plisss ! sebelum nak merungut tentang kehidupan sendiri pliss pandang sekeliling !ramai lagi yang susah dari korang . so pliss again hargai ape yang korang adeee !

lastly,talk about my feeling .. erggh! ee! uhh! benci.tak terungkap tak terkata. malas fikir. 

bye .