Friday, December 14, 2012

blur -,-

holaa..
semalam aku telah mengikuti along dan mama ke Wakaf Che Yeh *tak sure ejaan betul ke tak -,-
dan aku telah singgah ke satu kedai yang mempunyai banyakkkk animal..semua kiut miut..
geram aja tengok..dan aku dengan selamba badak telah mengeluarkan phone dan menangkap gamba haiwan-haiwan tersebut tanpa rasa bersalah..so selfish ! ahaks

sedang aku tangkap gamba sugar glider, tiba-tiba...

"Dik , tak boleh tangkap gamba" 

aku just angguk tanpa menoleh dan buat selamba badak je tangkap jugak gamba
*act aku tak dengar pun ape org tu ckp..haha

dan kemudian akak tu ulang benda yang sama sambil jeling maut dekat aku.. 

kesian aku..

aku pun tengok dia dan cakap 

"oh , okey ! " 

dalam hati cakap kau dah terlambat la kak oi .. aku dah puas tangkap gamba dah pon..buwekk
*jahat sangatss

so inilah gamba yang aku dapat tangkap sebelum akak tu kacau -,-






dan inilah gamba mia yang tengah menahan kepanasan..


Thats all for today :)
mmuacchx !