Saturday, February 9, 2013

End.



assalamualaikum,
dah lama sangat aku tak menulis..sungguh lama..bukan sebab tak ada masa tapi sebab tak ada effort nk tulis..malas sangat..tapi harini aku gagahi jugak diri ini menulis..

Impian utk aku melalui tahun 2013 dengan aman tidak tercapai..pelbagai rintangan dan ujian aku kena tempuh..sumpah..aku rasa lost tersangat..aku rasa macam tak boleh sangat hadapi..tapi Allah maha adil..Dia tahu apa yg terbaik utk hamba-Nya..

Hidup tak selalu indah, hidup tak selalu pahit.. hidup bagaikan roda..sekejap diatas dan sekjeap dibawah..itu semua telah tertulis utk kita.. Benda yg aku lalui byk mengajar aku utk jadi matang supaya tidak mudah melatah..terima kasih Ya Allah beri aku kekuatan.

Berdiam diri bukan bermaksud kalah..tetapi sebab tak mahu memanjangkan masalah. 

Alhamdulliah, Allah membantu aku.. Allah telah merancang segalanya.. Terima Kasih Ya Allah

sekian,
Ezieatul Syameera Ilyani.