Friday, May 25, 2012

friend-sippp


bile duduk senyap-senyap and sorang-sorang tibe-tibe terimbau kenangan yang tak mungkin aku lupa..macam mana kite bersaing sesama sendiri untuk berjaya..mulut aku pernah cakap yang dia bukan kawan baik aku..dia da jauh dari aku..aku penat dah nak kawan dengan dia..tapi walau macam mana mulut nie bercakap tapi hati aku menidakkan..aku tak boley buang sayang tu..persahabatan yang terlampau banyak dugaan dan kesakitan tu kadang-kadang merupakan kenangan manis untuk aku..

rindu bila cikgu pun cakap yang muka aku and dia sama..mulut pun sama ja jahat and bising..kihkih..dulu maybe aku tak boley hidup tanpa dia..tapi bila da 2 tahun terpisah aku jadi terbiasa bersendirian..macam mak aku cakap sampai bila nak bergantung kat orang ? lagipun nnty lepas abis spm berpecah jugak..tapi bila haritu kita belajar sama-sama terus rasa sedeh..hg pun rasa mcm tu kan? kite je yang taw apa kite rasa..aku rindu kite mcm dulu..aku rindu kite buat hal kite ja..tak de fikir manusia lain..tak de masalah lansg..tp dunia da beruba dan manusia da berubah dan kita hanya mampu melalui perubahan tu :)

p/s: bila ingat time form3 teringat kenangan tu..thanks for that moment walau sekejap sangat, sangat sekejap tapi membahagiakan <3