Sunday, June 3, 2012

just an entry

assalamualaikum and hye ,
oke, for this holiday aku chaw pegi kay-yel with momma and along and sekutu-sekutu die..argh , tobat la aku sekarang kene jadi beby sitter dan terpakse denga bebudak memalak tiap-tiap hari..bukan takat melalak,menarik rmbut, bergusti ,mengigit dan segala yang boley mengawal kesabaran ceq ..inseden yang aku tak boley lupa time aku teman diorang pegi playground..konon nak teman bebudak pegi men sebab takot diorang jatuh , but last-last aku yang jatuh tahap kaki berlipat kedalam ! *kay,tipu* tapi serius sakit dan terus di gelakkan oleh bebudak yang tak ckup umur tuh -,- kajam kan? 

tapi part yang paling best bile dapat pegi shopping..even kaki aku capek sebelah, tapi bila shopping terus sihat !omg,baru aku taw aku nie gila shopping jugak..hikhok..aku rasa memang duit abang aku mengalir macam air je..semua aku nak..haha..thnks oke untuk semua barang yang lu beli kat wa *syg lu along utk 5 minit je kay ? :P and sekarang baru aku sedar perangai terbaru aku..sejak bila tak taw aku pandai dok tarik muka..buat bebai semua..pantang orang buat aku marah mesti aku bebai, tarik muka pastu diam..haaa, tobat la buruk pangai..sampai mak aku tegor la..

"perangai buruk sapa hg ikot nie? tarik muka ja kerja"

see , sape la yang buat ajaran nie kat aku ..benci betulll..shumpah tak tipu..tak shuke taww ! tak pela , nnty aku pi bomoh berubat *merepek*

oh lupa, tadi pegi kenduri kak ipaq aku pnya sedara and ada la gamba-gamba yg buruk utk ditatap -,-

part of my family *kelate*

wit marsya camelia

with momma* rasa mcm diva pulak -,-

with marsya afrina

with marsya umaira
 i

and this is me *muka tak iklas kena tngkp gmba org -,-

p/s: aku bahagia dengan life aku sekarang ..terima kasih Ya Allah :)