Thursday, June 7, 2012

bad ending -,-


nmpk tak muka mohon nk balik rumah sgt? -,-

nmpk tak muka happy bila dapat balik ? haha

thanks burung bagi cenderahati dgn berak ats kepala aku..dah la taik hijau! suka sgggtttt -,-
*nasib aku masih boley gelak utk mengambil hati burung tu....tettt

assalamualaikum and hai ,
nmpk gamba-gamba diats? oke,semalam aku telah mengisi masa aku yang tersangat lapang dengan ikut mymoma pegi perkampungan mane tah la..yang aku taw tu tempat macam perkampungan nelayan jugak la..motip pi sana untk mendapatkan undang,ketam ,sutun and segala makanan see-food yg fresh dan murah..

first impression aku mesti best tempat tu..mesti dapat tgk laut ke sungai ke and something yang WOW! tapi itu semua hanya mimpi indah aku yang telah menjadi ngeri..*oke,tak la ngeri sgt -,-
lepas aku selamat sampai , baru lah aku sedar  nikmatnya dduk dekat Taiping Bandar Warisan nohai.. kay , bersyukur sgt aku dpt dduk kt Taiping dan menjadi Warganegara Malaysia..ehee,patriotik sgttt -,-

pengalaman kat sana buat kan aku rasa bersyukur dengan apa yang aku ada dan sedarkan aku yang ramai lagi susah daripada kita..tapi yg aku taw rasa Heaven gilak bila ontheway balik nmpk signboard 
TAIPING BANDAR WARISAN
*dalam hati say , amin sampai jugak aku kat tempat asal usul aku
tapi yg best sebab dapat melantak makn udang-undang yg beso-beso sampai buncit ..nyuumm-2
*jgn terkejut tgk aku da gemok nnty -,-

p/s: eh ,sekolah nak bukak ke? ohplishh,wa tak sanggup nak pegggiiiii -,-