Sunday, July 15, 2012

tiring week -,-



oke for this week hidup aku agak membebalkan .sangat bebal. aku amat menyampah dengan minggu nie sebenarnye..dalam minggu nie saja berpuluh ribu masalah yang muncul . *kay,hiperbola sgttt -,-
aku totaly takde mud sebenarnye but aku gagahkan diri untuk menulis entry penuh bebal nie yerr.. 

semalam momma buat kenduri untuk arwah tok and sambut puase..oke , ohseeemmm gilakkk sebab aku yang kena buat kerja..aku yang diarah ! errghh ! sumpah memang aku nak menangis tapi aku diam dan dalam diam jugak aku tunjuk protess akuu . trallaaal -,- 

anddd , untuk this week jugak aku terasa alone sebab dah single..dah takde org nak wish pagi ke malam ke subuh ke..takde kay takde . grrr , lagi serabut bila aku pikir kes nie..baikk aku diam kang ade jerr kontroversii..aku malas nak buat propagansa kat sini pulakkk ..

p/s: eh , harinie 15 hb kan ? lupee dah singleee. pfttt -,-