Saturday, July 21, 2012

seribu satu .



AKU ,
aku tak tawu kemana diri aku yang dulu..yang mampu atasi semua masalah..yang mampu telan ape masalah yang berlaku..aku rindu nak diri aku yang dulu.. yang tak mudah untuk putus asa..yang mampu lagi senyum and gelak even ade masalah..aku tak tau kenapa aku rasa life aku terlampau kosong dan aku tak tau ape yang aku perlu dalam hidup aku..aku pun pelik kenapa aku mcam ada perasaan yang aku tak akan hidup lama..aku rasa yang aku akan pergi..pelik..tapi tu yang aku rasa..aku rasa aku akan pergi jauh dan aku macam dah bersedia untuk menghadapi kemungkinan tu :/
DIA,
dia seorang sahabat yang selalu ade dengan aku..dia akan cube lindungi aku..dia banyak teman aku time aku sunyi..dia mampu bg aku gelak even aku tengah nangis..even dia pun macam aku..kesunyian tapi kitorang akan selalu membantu..dia faham situasi aku..even aku selalu kutuk dia tapi dia tak penah kesah sebab dia anggap tu satu pujian dari aku..aku jadi diri sendri bila aku kwan dengan die..aku tabik dekat hg sebab hg tetap tunggu awek hang even sakit and payah mcm mne pun..aku tabik hg sgt!jarang aku nmpk lelaki yang betul-2 sayang kan awek dia sampai snggup buat apa jeee..thnks we sbb selalu ada dengan aku dlm keadaaan ape pun..aku hargai dan hg mmg sahabat aku :')
KAU,
kenapa hang tak boleh nak jadi macam apa yang aku mintak?kenapa hang tak bolah jadi macam dulu?perlu ke tiap kali contact, hg akan buad aku nie rasa bersalah tanpa hg fikirkan yang hg tu sebenarnye otak kebudakbudakkan?tak boleh ke bila contact aku buat mcm biase?kenapa kena timbul kan konflik tiap kali kita berhubung?pliss..kalau hg nak mcm tu aku mohon jagn contact aku dah sebab aku tak nak cari gado..aku tak halang untuk hg pegi kat sesapee pun..so aku harap hg berfikiran matang..berhenti permainan budak-budak nie..aku tak larat nak hadapi..tolong cakap serupa bikin..jangan jadi manusia yg hanya pandai bercakap tapi sebenarnya kosong!
LOVE,
and lastly,mama..pliss be stronggggg..i only have you in this worldddd..sooo,plissss..be strong like beforee..ineedyouuu..plisss lawan ape saje penyakit yang ade..tolang kuat untuk adik..i just have youu..adik dah try mcm-2 untuk bg mama kuat so pliss tolg diri mama sendri untk kuat..adek mohonnn..adek nak mama yang dulu..tolg bg adek semangat dan pembakar semangat untuk adekkk..tolg jgn lemah sebab adek akan lemah bilee tgk mama lemahh.pliss :(