Sunday, September 16, 2012

nothing to display , LOL


assalamualaikum dan salam tengahari.
berlatarkan lagu tema yang ala-ala menusuk kalbu dan background baru yg membunge nie telah menaikkan semangat aku untuk menghupdate  belog yang sekian lama aku tinggalkan tanpa belas..kesian. bukan apa rasa malas sangat nak menulis. even tiap kali ade benda happen dalam life aku ,aku akan merangka sesiap apa yang bakal ditulis di belog . tapi hanya menjadi rangka dan akhirnya menjadi abu melayang sebab aku lupa nak hupdate. terokkk .

tak ada apa yang menarik untuk dicerita sebab sebelum nie life aku terlampau busy dengan trial dan trial dan trial.. 3 minggu kan ? sebab tu aku tulis 3 kali..ahakss..keputusan tak dapat semua lagi dan aku tak mengharap langsung.. Aku sejenis manusia yang tak suka mengharap benda yang tak pasti..sebab kalau apa yang aku impikan tu tak dapat comfem aku terjun punyaaa *over* Time exam akan terlihat laa sapo yang pentingkan diri sapo yang sombong dan sapo yang bantu-membantu..dan yang paling aku tak tahan kelas 500 sentiasa chilll je even kau bagi la kertas ape pun..diorang sentiasa ready..tak macam 501 dan 502 yang sentiasa gelabah cipan even paper bm..siap menjerit pon ada..hahah..memang totally berbeza -,-


p/s : "we often never appreciate the true value of a moment, until it has become a memory"